• Schadeherstel

Wat te doen bij schade aan uw kampeermiddel

  1. Meldt de schade bij uw verzekeringsmaatschappij
  2. Maak een afspraak bij onze werkplaats en houdt u daarbij het schadenummer, uw polis nummer en kentekenbewijs bij de hand. Campolife neemt vervolgens contact op met uw verzekeraar en verzorgt de gehele schadeafwikkeling, inclusief de financiële kant van het verhaal
  3. U brengt uw kampeermiddel op de afgesproken dag bij Campolife. Afspreken hiervoor kan van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 – 17.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 – 12.00 uur
  4. Campolife belt u wanneer uw kampeermiddel gerepareerd is en maakt met u een afspraak voor het ophalen van uw caravan / camper / vouwwagen

Campolife services bij schade

  • 20% korting op een BOVAG onderhoudsbeurt, mits u deze direct combineert met het schadeherstel
  • Haal- en brengservice van uw kampeermiddel bij u thuis of bij uw stalling, indien gewenst
  • U krijgt twee jaar garantie op het herstel van de schade, geheel conform BOVAG voorwaarden
  • Campolife herstelt alle merken caravans en campers
  • Campolife maakt altijd gebruik van originele onderdelen en materialen, zodoende behoudt u de originele fabrieksgarantie
  • In veel gevallen neemt Campolife het eigen risico op zich

Campolife werkt nauw samen met vrijwel alle grote verzekeringsmaatschappijen.

Verzekeringen

Contact met de werkplaats


Wij constateren dat u gebruik maakt van een tablet. Om u de beste gebruikerservaring te bieden raden wij u aan om uw tablet horizontaal te draaien.