Wat te doen bij schade aan uw kampeermiddel?
- Meldt de schade bij uw verzekeringsmaatschappij en vraag direct naar uw schadenummer
- Vul daarna hieronder het online schadeformulier in
- U brengt uw kampeermiddel op de afgesproken dag bij Campolife. Afspreken hiervoor kan van maandag t/m vrijdag tussen 08.00 – 17.00 uur en op zaterdag tussen 09.00 – 12.00 uur
- Campolife belt u wanneer uw kampeermiddel gerepareerd is en maakt met u een afspraak voor het ophalen van uw caravan / camper / vouwwagen
Campolife services bij schade
Twee jaar garantie
U krijgt twee jaar garantie op het herstel van de schade, geheel conform BOVAG voorwaarden
Alle merken
Campolife herstelt alle merken caravans en campers
Originele fabrieksgarantie
Campolife maakt altijd gebruik van originele onderdelen en materialen, zodoende behoudt u de originele fabrieksgarantie
Campolife werkt nauw samen met vrijwel alle grote verzekeringsmaatschappijen:
Vul direct het schadeformulier in
Wij nemen graag uw schade in behandeling. Wij vragen u vriendelijk onderstaande gegevens in te vullen. Onze schadeafdeling krijgt dan direct de juiste informatie om een schadedossier te kunnen openen. Na het invullen van uw gegevens ontvangt u van ons een bevestigingsmail en dan kunt u erop vertrouwen dat het goed bij ons is aangekomen. U hoeft hierover geen contact met ons op te nemen. Wij doen ons best om u binnen 2 werkdagen te antwoorden. Let op: heeft u schade aan een luifel/tent en/of accessoires dan dient u altijd bij ‘korte omschrijving van de schade’ aan te geven in welk jaar de luifel/tent/accessoire is aangeschaft, wat de aanschafprijs was en wat voor type luifel/tent/accessoire het betreft.
"*" geeft vereiste velden aan